اسلاید شو




فسخ قرار داد رامین رضاییان از پرسپولیس
لالیگا اسپانیا
سری آ ایتالیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 8 تير 1395
بازدید : 293
نویسنده : Darkgp

 

 

رامین رضائیان مدافع ملی پوش پرسپولیس با فسخ یک طرفه قرارداد روانه ترکیه شده است

.

و به نقل از کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ رامین رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد قرارداد خود را با پرسپولیس به صورت یک طرفه در سازمان لیگ فسخ کرده است. رضائیان به استناد بندی در قرارداد که در آن تاکید شده باشگاه پرسپولیس موظف به تسویه کامل قرارداد با وی دو هفته بعد از اتمام لیگ است، این قرارداد را به سازمان لیگ ارائه داده و فسخ خود را گرفته است.

یقینا این خبر با واکنش باشگاه پرسپولیس مواجه می شود که 75درصد از رقم قرارداد فصل را به وی پرداخت کرده است. باشگاه پرسپولیس عقیده دارد فسخ رضائیان قانونی نیست چراکه وی از سوی باشگاه جریمه شده و به همین مساله پرسپولیس را در موضع تسویه کامل قرار می دهد.

رضائیان که در حال حاضر در ترکیه به سر می برد مشغول مذاکره با تیم ریزه اسپور است و قصد دارد فوتبال خود را خارج از ایران ادامه بدهد. البته به نظر می رسد او برای دریافت رضایتنامه کار دشواری پیش رو داشته باشد و وارد یک دعوای حقوقی با پرسپولیس بشود.

اعلام خبر فسخ قرارداد در شرایطی که رضائیان در ترکیه به سر می برد، نشان از این دارد که این بازیکن در روزهای عدم حضور در تمرینات تیم ملی بیکار نبوده و از طریق حقوقی مطالبه خود را از باشگاه پرسپولیس پیگیری می کرده است.

 





:: برچسب‌ها: رامین رضاییان , فسخ قرار داد رامین رضاییان , از پرسپولیس جدا شد , رضاییان , رامین رضاییان در ترکیه , رضاییان در ترکیه , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


لیگ برتر ایران
لیگ فرانسه
وب سایت ورزشی جم اسپورت دوست ورزشی علاقمندان ورزش...

آیا از مطالب سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان GEM SPORT و آدرس gemsport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com
کدستان